Блоги → Перегляд
Мітки Діалоги

УЧИТЕЛЬ І УЧЕНЬ

П'ятниця, 22:14, 14.08.20

Рейтинг
5 0
Переглядів
463

0
0

ДІАЛОГИ

25

УЧЕНЬ. Учителю, який найкращий метод впливу на людей, які перебувають на низькому рівні розвитку?

УЧИТЕЛЬ. Для таких людей, як і для тварин, найкращий метод виховання – грубий окрик і палиця. Іншого вони не розуміють.

26

УЧЕНЬ. Учителю, чи мають мікроби, бактерії і віруси душу?

УЧИТЕЛЬ. Жодна жива істота не може існувати без душі, яка її оживотворює. Тому безкінечно малі душі перебувають як у тілах людей, тварин, дерев, рослин, так і в тілах мікроскопічних мікробів, бактерій і вірусів.

27

УЧЕНЬ. Учителю, гадаю, що душі мікробів, бактерій і вірусів мають чимось відрізнятися від людської душі?

УЧИТЕЛЬ. Лише своєю нерозвиненою свідомістю, яку вони мають, перебуваючи у таких примітивних тілах.

28

УЧЕНЬ. Якось важко уявити, що душа насправді настільки мала.

УЧИТЕЛЬ. Так відбувається через грубе матеріалістичне уявлення про природу речей.

29

УЧЕНЬ. Виходить, ми не здатні осягнути нашим грубим фізичним зором таку безкінечно малу часточку, як душа?

УЧИТЕЛЬ. Введені в оману матеріальною енергією, люди настільки занурилися в область матерії, що у них майже не залишилося часу на самоусвідомлення.

30

УЧЕНЬ. Учителю, який священний обов’язок кожного правителя у цьому земному світі?

УЧИТЕЛЬ. Не спричиняти болю і не шкодити законослухняним громадянам. Обов’язок правителя – захищати своїх підданих.

31

УЧЕНЬ. А чи може правитель іноді застосовувати насилля?

УЧИТЕЛЬ. Насилля іноді необхідне для захисту справедливості і добропорядних громадян. Коли правитель видає указ про страту вбивці або злодія – це викликає позитивний суспільний резонанс.

32

УЧЕНЬ. Учителю, ще запитання: чи потрібно правителю бути святим?

УЧИТЕЛЬ. Правитель не зобов’язаний бути монахом чи святим, або відмовлятися від світського життя. Це личить священикам та духовним учителям, які є представниками Всевишнього Господа на цій Землі.

33

УЧЕНЬ. Учителю, а чи може свята людина, і коли, стати правителем?

УЧИТЕЛЬ. Тоді, коли суспільна мораль сильно спотворюється і люди починають з головою занурюватися в матеріальні задоволення, забуваючи про своє основне призначення – духовне удосконалення. Щоб виправити такий ганебний стан, Всевишній Господь може покликати святу людину стати правителем.

34

УЧЕНЬ. Учителю, яка різниця між матерією і духом?

УЧИТЕЛЬ. Різниця полягає у тому, що у матерії немає свідомості, як у живої істоти. Свідомість є вищою і вічною сутністю. Свідомість не утворюється взаємодією матеріальних елементів.

35

УЧЕНЬ. Учителю, поясніть, чому занепали досить потужні в минулому старі монархії?

УЧИТЕЛЬ. Монархії прийшли в занепад через втрату релігійних принципів. Хоча, під управлінням праведних царів люди в минулому були більш щасливими, ніж зараз.

36

УЧЕНЬ. Учителю, навіщо Всевишній Господь наділив чоловіка і жінку статевими органами?

УЧИТЕЛЬ. Багато людей вступають у статеві стосунки заради задоволення, хоча справжнє призначення таких стосунків – народження хороших дітей.

 

 

Коментарі

Немає коментарів
Politiko – перша українська політична соціальна мережа, яка об'єднує політиків, експертів, журналістів, лідерів партій та виборців України в рамках одного співтовариства.

Записи по темі